LANDET = BÄST!

Datum & tid: 2009-06-22 - 22:15:16 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Fy tusan vad vi hade det roligt på landet! Det började med solandes och hjälpa mamma med lite grejer, sedan blev det urgos middag, risotto,kött,sparris och sås, MUMS!!
Efter middagen började alla spåra ur totalt! Så vi bestämde oss för att spela crocket, herregud vad sur jag var när vi låg under (jag och mamma) när Henrik och Jörgen stod och hånade oss. Men vilka vann!? VI SÅKLART! Så underbart!!! Hah!

Idag blev det mera solandes och hjälpa till med lite allt möjligt! Men när jag och Henrik kom hem idag så såg vi hur röda vi var, det hade tagit jättemycket! Men det är sköööönt!
Juste! Imorgon ska jag titta på min tatueringsskiss, äntligen. Har inte blivit av med tanke på vissa grejer... Har även 2 st biobiljetter som går ut imorgon, så vem vill följa med!?

Tack för inbjudan Ida till myskväll idag, synd att jag inte kunde komma :( <3 !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback