JOBB OCH ANNAT SMÅTT OCH GOTT

Datum & tid: 2009-06-29 - 20:03:08 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Som sagt, första jobbadagen idag efter en veckas semester. Det var roligt att se alla igen, men det är lite jobbigt när man är ny att man inte kan göra någonting utan att fråga (det mesta). Men jag har varit i bageriet 2 gånger så det blir bättre hoppas jag.

Efter jobbe åkte jag till Dalens trafikskola, men titta i min kalender och såg att jag inte kommer att köra förns i slutet av Juli, så det blev ingenting av det.
Åkte istället hem och väntade på att Henrik skulle komma och sedan äta... Men fick mail från en person som var intresserad av att ge och förstahands kontrakt, men det var lite strul med det så vi gav upp sedan när de sa att lägenheteb redan var upptagen.
Men man har fått lite svar, 3 st sammanlagt! Så det går bra.
Nu sitter vi och tittar på tv och myser, tittar på "Lotta på Liseberg".

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback