JAG BLIR NÄSTAN AVUNDSJUK PÅ MIG SJÄLV!

Datum & tid: 2009-06-19 - 18:51:52 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Det blev att fira midsommar med min älskling idag!
Det började med att jag inte visste vad jag skulle göra för middag, men jag kokade ihop någonting eget!
Tillslut blev det fläskfilé i dragonsås och pressad potatis till, det blev riktigt gott! Kokade lite sparris till också som jag la i såsen i slutet, de blev perfekta. Är lite stolt över mig själv!

Så nu har jag precis skurit vattenmelon och jordgubbar till efterrätt medan Henrik sprang ner och köper glass och Kesella jordgubb & lime. Jag är verkligen avundsjuk på mig själv på något sätt som har en sådan underbar kille och familj/släkt, är väldigt lyckligt lottad! Jag älskar er av hela mitt hjärta allihopa!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback