INGEN ROLIG DAG...

Datum & tid: 2009-06-18 - 11:51:59 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hopp!
Det blev inge jobb för mig idag, vaknade med världens huvudvärk och när jag skulle ställa mig upp för att göra iordning mig till jobbet så svartnade det för ögonen. Det var riktigt läskigt! Kom knappt ihåg att jag var på toa. Så jag hörde av mig till jobbet och sa att jag inte kunde jobba, skulle egentligen varit ledig idag men kunde jobba med bagarna istället.



Jag somnade om och vaknade vig kvar över 10, brukar aldrig sova så länge! Så jag gick upp och åt frukost med mamma.
Nu springer mamma runt och leker med Herman, så himla roligt att se! Haha! Och jag sitter här och väntar på bättre tider, huvudet känns iallafall bra nu så att jag kan följa med mamma och hjälpa henne att handla + att jag ska handla lite grejer så att jag klarar mig i helgen när mamma är på landet.
OCH SJÄLVKLART så blir det sämre väder när man är hemma, inte nog med att man sitter inne och mår dåligt, det ska vara dåligt väder så att man känner sig ännu sämre !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback