HÄRLIG DAG

Datum & tid: 2009-06-28 - 00:57:44 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Det har verkligen varit en jätterolig dag idag!
Det började med att Lotta,Carro och jag åkte till eriksdals (med Sotka?), men det var för lång kö!!! Istället åkte vi till Hornstull och gick till en park och låg och sola och badade, men inte jag, bara upp till naveln.



Vi hade det jättetrevligt, sedan på hemvägen stannade jag i t-centralen och mötte Emily. Var så himla skönt att träffa henne igen!! Saknat henne såååå mycket!
Så vi gick och tittade på min dator, och den var väääldigt liten... 25 cm bred, lite liten. Därför tänkte jag att jag skulle snacka med brorsan först om den är bra eller inte och sen får han följa med och säga vad han tycker.

Efter stan åkte vi hem till mig och köpte sallad på vägen. Vid gullmarsplan satte vi oss och väntade på en bänk tills bussen skulle komma, men den missade vi såklart! Så det blev sallad på tåget på väg till Therese.
Hemma hos Therese var det trevligt, vårat lilla gäng satt ute och pratade om allt mellan himmel och jord, sedan var vi tvugna att åka hem.

Skulle egentligen följt med Emily och träffa en kompis till henne en snabbis för att hon inte hade träffat henne på länge, men jag kände när vi satte oss på tåget att jag inte skulle orka. Så jag åkte hem.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback