GLÖMT ATT SÄGA!!!

Datum & tid: 2009-06-09 - 15:04:29 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Det har hänt en del när jag inte har min dator!

#  Men iallafall, Henrik bror Jonas. Hans flickvänskompis ska flytta ihop med sin kille och då ska vi få hyra hennes lägenhet i andra hand!! Och inte bara det, den ligger på Söder, 50 kvadrat. Det är 95% säkert att vi får den, måste bara fixa med
andra hands kontrakt och så. Är så himla glad! WOHOOOOOOOOOOO!!!

#  Den andra bra saken är att jag kommer att jobba på Gateau hela sommaren med oerhört bra betalt,nära 
hemifrån,jobba med Emmi och det kommer förmodligen leda till fast! Skulle vara en otrolig lättnad.

# Henrik har laddat ner The Sims 3 till mig! Det är så himla roligt, jag (på spelet) är redan gravid efter 1 dag, haha!


Bild på det "nya" håret, blev knappt något skilldnad. Vågar aldrig ha i blondering för långt tid. Så hellre för kort tid än för lång!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback