EFTER MYCKET LETANDE!

Datum & tid: 2009-06-28 - 16:28:53 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Nu sitter jag och skriver på min nya dator! Det blev ingen liten röd, köpte en större istället (Compaq) och jag är riktigt nöjd för allting har gått så himla lätt med installering och grejer. Det jobbiga var bara att det tog tid att hitta den, först var vi i Sickls och där var de jag ville ha slut. Sedan åkte jag och brorsan vidare till stan och hittade den här på en gång!



Åt lunch, blev sallad för mig, och sedan hem för att fixa iordning. Så nu ska vi bara föra över mina bilder från den gamla datorn till den här sedan är det klart! Efter allting ska jag ut och sola, om jag hinner!

Kommentarer
Anonym

Hej gumman, vilken fin dator du har köpt ! Ska vi byta ?? ; ) Ha en bra dag imorgon på jobbet, vi syns sen.



Puss och kram // Mamsen



2009-06-28 @ 20:14:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback