DET MINSKAR?

Datum & tid: 2009-06-20 - 10:50:57 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Tittade på min statistik nyss och såg att det hade minskat väldigt mycket ifrån förra veckan! Var är ni alla läsare!?

Imorse vaknade jag av att jag mådde illa, jag vred och vände på mig och somnade tillslut, sedan hände samma sak igen efter någon timme eller så!
Sedan jag vaknade vid halv 11 och mådde fortfarande lite smått illa... Det enda jag var sugen på var Frosties och té, inte ens godiset som ligger framme från igår har jag ens tittat på!

+ Att nu börjar jag verkligen sakna Emmi mer, haha det är konstigt på något sätt...
Vi umgicks rätt mycket i 3:an, och att jag ens saknar henne är någonting nytt för mig :o
Men det är bara för att man pratar med varandra varje dag och man tänker nog på vad som hände med Therese...

Nu ska jag dricka upp mitt té och sedan ska jag lägga mig på soffan och vänta på att illamåendet ska försvinna...

Kommentarer
Emmi

Jag saknar dig också gumman!

Jag trodde inte vi skulle stå varandra så pass nära så som vi gör nu, du förstår mig helt och hållet och finns där för mig alltid! Tack darling! <3



Längtar tills jag kommer hem så vi kan ses!

Älskar dig! <3 <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-06-20 @ 13:15:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback