DAGS FÖR LANDET

Datum & tid: 2009-06-21 - 11:56:38 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Det blev en mysig kväll igår hos Ida! Skönt att träffa massor med folk och snacka.
Hände dock en liten insedens när jag skulle hälsa på två st, men det vill jag inte ta upp här! Hahaha, men min kära kompis Ida kommer nog skriva om det när hon har tid... XD
Pga min insedens så kommer jag,Tove,Ida och Anna göra en blogg, haha vet inte om de menade allvar eller om de skojade! Men det skulle vara fett roligt!



Idag ska vi iallafall åka ut till mamma och Jörgen för sol och kanske bad? Ska bli skönt faktiskt, det kommer nog bli mycket bilder som vanligt! Men nu ska jag börja göra mig iordning, men jag skriver mer senare, tar med mammas dator till landet!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback