+ ... MIN DAG

Datum & tid: 2009-06-17 - 16:43:59 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


Idag har jag iallafall jobbat, det har gått bra men allting gick så snabbt så jag slutade i kondis vid kvart i 1 och hoppade ut till grabbarna istället för att hjälpa de så att de kanske kunde gå lite tidigare!
Efter jobbet åkte jag hem, egentligen skulle jag och mamma till Farsta C, men det blev tydligen inte så, tråkigt.

+ Att idag så var mamma på en visning på en lägenhet för mig och Henrik och den var tydligen jättemysig!
Problemet är bara att det är korttidskontrakt, sedan ska de göra stambyte och vi måste flytta ut och hitta ny...
Vi är fortfarande inte säkra på lägenheten på Söder så därför letar vi vidare!

Det blev inge Grönan med jobbet idag, det var jag och två st till som skulle dit och ha femkamp osv. Så vi skippade det :(
Men det blir fler gånger och då kanske Emily kan följa med !

Kommentarer
Anonym

Låten fick mig att börja gråta ! Jaa jag hoppas att saker och ting går bra.. :)



Ooh va bra att ni inte åkte, då kommer jag med nästa gång :D



2009-06-17 @ 19:20:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback