BÄST BÄST BÄST!

Datum & tid: 2009-06-26 - 22:41:34 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Det har verkligen varit jättemysigt idag hos Jonas!
Började med att jag och Ida gick och köpte glass, STORpack chips och dricka, sedan vidare upp för att titta på fotbollen.
Jag och Ida gav upp att titta på det när England gjorde 3 mål och Sverige 0... Så vi gick in till datorn och började med en ny header till mig som jag verkligen inte hade anat!

Ida fixade och trixade medan vi satt och åt glass och åt chips och killarna (Jonas,Anton,Kevin,Simon & Markus) skrek på fotbollen inne i vardagsrummet.
Min blogg är superfin nu! Bästa hittills, mjauw! Du är bäst Ida!
Vi hade det skitroligt inne i Jonas rum vid datorn, herregud! Hon skulle smörja in min tatuering med Aloevera, "perfekt!" tänkte jag! Sedan började det göra väääldigt ont, då tittar jag ner på tuben och det står "Heat Lotion". HERREGUD vad det gjorde ont! Men vi tog bort det mesta och tog en bra kräm istället. Men hon fick igen av mig sen... Hehehe.




Sedan var det dags för kladdkaka, mums! Blev mätt på typ 3 tuggor? Haha, men den var bra gjord...
Jag har verkligen haft en jättetrevligt kväll, ska kanske träffa Ida imorgon när jag ska köpa min nya dator (det beror på när hon och Jonas vaknar). Sedan ska jag på fika med Lotten totten! Så mysigt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback