BACK AT MUM'S

Datum & tid: 2009-06-01 - 10:42:15 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hå!
GUD vad det har varit fint väder i helgen!! Helt sjukt, jag har legat och solat nere hos farmor (lä där) topless till och med!
Så himla skönt, men det känns inte som att man har blivit brunare direkt...
Helgen har iallafall varit jättemysig! I lördags när pappa,Lena och William kom hem från Skåne så gjorde jag och farmor mat tills de kom hem så att de slapp göra det. Det blev kycklingsallad! MUMS

Igår tog vi det bara lugnt, David och pappa var nere och fiskade i nästan 6 tim medans jag låg och solade och tog hand om William lite fram och tillbaka. På kvällen grillade vi!! Jag och Lena hjälptes åt med maten och William gjorde sin sås, tro det eller ej men det var faktiskt god! Haha.

Så nu är jag hemma hos mamma och väntar på att solen ska komma på vår balkong så att jag kan sola och sedan kommer Henrik hit, har inte träffat honom sedan i fredagsmorse så det ska bli mysigt!
Vi får se om vi kanske ska till mamma ute på landet eller om vi stannar hemma (=

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback