ÄNTLIGEN!

Datum & tid: 2009-06-26 - 08:36:54 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag blir det att övningsköra och sedan blir det tattoo! Vet fortfarande inte hur den ser ut än, så jag hoppas att den är fin!

Gårdagen var jättemysigt, jag mamma oh Henrik åt ceacar sallad och sedan åt vi glass med banan och chokladsås. MUMS!

Vi gick och la oss tidigt, jag var jättetrött och Henrik började tidigt. Men vi låg ändå vakna ett tag för att det ointe gick att sova, det var så himla varmt.
Så idag åker Henrik till Mantorp ,eller vad det hette, och titta på bilar. Har inte fått reda på så mycket men han skulle tydligen titta på bilar iallfall!
Så vi kommer inte att ses på hela helgen, vi har bara setts en gång den här veckan, är inte van vid det!

Ikväll blir det att kanske åka till Ida och Jonas för att titta på fotbollsmatchen, men får se om jag orkar. Carro frågade även om jag ville följa med till 3 60 men jag vill inte dricka samma dag som jag har gjort tatueringen.... Ska ändå på fest imorgon hos Therese så det räcker.
Nu ska jag fixa mig iordning lite!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback