4 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!

Datum & tid: 2009-06-01 - 10:52:10 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


Ojojoj!! Nu är det verkligen nära till studenten och jag har fortfarande inte fattat det!
I lördags åkte jag förbi farsta och köpte nagellack som jag ska ha till studenten,vill hitta diamanter av något slag att sätta på naglarna,förslag var det finns? Iallafall, då kände man att det verkligen börjar närma sog när man ser alla reklamer om det!

Det känns verkligen inte som att det är sant, studenten... Kändes som att jag gick i grundskolan för ett halvår sedan!
Tiden går ruskigt snabbt, nästan lite för snabbt tycker jag.

+ Att jag är jättenervös inför att provjobba på onsdag för Gataeu, helt sjukt. Men jag ska arbeta som jag brukar göra så får vi se hur det går. Kan inte göra bättre än mitt bästa!


Kommentarer
Mamma

Isabelle, det är bra att du tänker som du gör. Klart att du ska jobba på som du brukar,det har ju varit mer än tillräckligt hittills... Det kommer gå jättebra det vet jag, du fixar det bruden !!! ; )



Hälsar din fans Mammis och Mormis



2009-06-01 @ 22:17:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback