3 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!

Datum & tid: 2009-06-02 - 08:05:49 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Sitter och tittar på Vakna Med The Voice, riktigt roliga!! Har även ätit frukost precis, är så himla trött!!
Ska snart åka till trafikskolan för att köra lite och efter det ska jag åka och titta var Gataeu ligger exakt så att jag slipper leta imorgon bitti.

Igår blev iallafall jättemysigt! Henrik hämtade upp mig hemma hos mig och hade köpt glass som vi åt i bilen + vattenmelon till senare. Gulligt!
Så ute på landet solade vi och åt gott, jättemysigt att träffa mamma,mormor och morfar!
Sedan drog mamma med mig till grannen och då hade han hittat små fågelungar, så himla söta! Bilder kommer sen...

Nej nu ska jag göra mig iordning!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback