SÖNDAGEN

Datum & tid: 2009-07-20 - 15:29:20 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Igår hann vi med mycket grejer!
Vid 10 åkte jag,David och Henrik från pappa för att lämna och hämta lite grejer hemma hos mig, sedan åkte vi vidare till Heron City och tittade på Harry Potter (enligt mig var det inte den bästa, men det blir säkert bra när man får se den andra delen av filmen).
Efter bio gick vi till IKEA och köpte lite grejer till lägenheten, en tvättkorg,stora blockljus,en pläd till katten,skrapa till duschen och sedan hittade vi saker till badrummet på Hemtex där det var rea så där köpte vi handdukar,krokar och en duschtvålshållare. Det kommer att bli orange tema i badrummet så att det blir lite ljusare där inne.

När vi hade handlat på IKEA åkte vi till Hölö för att David skulle titta på Henriks motorcyckel som han nog kommer att köpa. Fikade lite där och sedan åkte vi hem, var mycket kö så vi kom hem vid kvart över 8 för att göra mat...

Bilder på grejerna kommer sen!

Kommentarer
Mamsen

Låter som en innehållsrik dag. Kul att ni hittade fina grejer på IKEA och Hemtex. Skoj också med intervjun på Kantarellen, jag håller tummarna ! : )

Tittar just nu på bilderna från Numana, åååhhh vad sugen man blir på att åka till Italien



2009-07-20 @ 17:26:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback