MYSPYS MED BIO!

Datum & tid: 2009-07-02 - 22:18:14 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Yes, det blev bio! Vi såg som sagt Ice Age 3 i 3D. Den var riktigt bra, men det var ingentin speciellt så med 3D som vi trodde. Men det gjorde ingenting.
Innan bion tittade vi på dator till Henrik men hittade ingen, sedan åt vi på MC lite snabbt med hens chefer som vi träffade i Mc kön.
Sedan köpte vi popcorn,godis och dricka, mums! Efter bion så åkte vi bara hem, första man måste göra är att försöka fixa med Davids dator, så Henrik hjälpte mig och ringde till en kompis till honom som kan det där bra!

Men nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det Thåström spelning i Långholmen och sedan krogen efter kanske.
Så det ska bli roligt, + att det inte blir något Västerås för mig. Vill verkligen följa med. Men vill att det ska vara lite äventyrligt med tält,övernattning och dricka lite. Så vi ska gå på American Eavning hos Cia och Niklas som är bestämt sedan lååångt tillbaka.

God natt så länge! Kommer bilder på våra snygga 3D glasögon!

Kommentarer
lotta

Hörru vi hade ju ändå inte tänkt tälta utan vi skulle sova i bilen.



2009-07-03 @ 11:59:03
BELLa

Jo jag vet, var mer som en grej man skulle kunna göra :)



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-07-03 @ 15:35:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback