MYSIG DAG PÅ LANDET

Datum & tid: 2009-07-23 - 22:02:18 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Har precis kommit hem från en grillkväll nere vid bryggan med mycket annat folk!

När mamma och jag åkte hemifrån började vi med att lämna in byxor på Stadium, hittade då ett par likadana som jag köpte till Henrik fast mörkblåa till halva priset, så jag passade på att köpa dem till honom,
Sedan gick vi och köpte syrsor till kusinernas ödla, äckligt alltså. Brukar inte vara den som är känslig men det var äckligt!

Efter Farsta åkte vi till kusinerna (som är i Turkiet!!) och matade alla djuren. Herregud, om man räknar med Shaggys mat (ödlan) så har de katt,fiskar,ödla och syrsor. Haha, rena rama Zoot där hemma!

Sedan poppade vi musik hela vägen ut till landet i bilen, vi stannade även till vid Gustavsberg och köpte lite grejer till lägenheten + katten och Henrik.
Fick även två stycken munkjackor av min mamma, tack!!! Supersköna, kommer nog leva i dem nu ett tag fram över.

Så idag hann vi inte åka och titta på kattungen, den finns ju i Norrtälje så det är en bit att äka, men mamma ska ringa imorgon och se om hon kommer ihåg att vi har paxat den.

Dagen slutade som sagt nere vid havet där vi satt och drack,åt och pratade. Riktigt trevligt, träffade även Davids "kompis" Petra, verkar vara en riktigt gullig tjej.

Nu ska jag äta (igen), sedan blir det väl lite mys framför tv:n.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback