MEDIA MARKET,IKEA OCH JAG ÄR LYCKLIG

Datum & tid: 2009-07-22 - 20:32:31 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Nu har vi kommit hem ifrån shoppande och inlämning av dator!
Vi började med att lämna in datorn som tog 10 min och kostade 350 kr att göra det, så den funkar nu och det är så skönt!

Efter det åkte vi till IKEA och köpte massor med grejer!
- Soffbord
- Matta
- Filtar
- Bad handdukar
- Ljus
- Roller till kläder
- Glas
- Toalettsits
-Tabletter (underlägg)


Så nu är det inte mycket kvar att köpa. Jag hoppas att jag inte har glömt någinting dör uppe nu, men jag tror det är allt!
Nu ska jag vara lite social med min underbara kille! Så jag skriver imorgon! Härligt att se att det är så många som läser! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback