LANDET + EV TITT PÅ KATTUNGEN!

Datum & tid: 2009-07-23 - 10:52:55 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Mamma var hemma nyss, gud vad jag har saknat henne! Som hon sa "Hur kommer det gå när du har flyttat?!".
Hon har iallafall åkt iväg igen till sin ortoped, sedan kommer hon tillbaka och då ska vi till kusinerna för att mata
deras djur och vattna blommor.

Vi pratade om igår att vi skulle åka och titta på våran kattunge, men får se hur det blir eftersom att det ligger så
långt bort, men för mig gör det ingenting (inte för mamma heller tror jag) för man får åka våran fiiiina bil! Haha!

Iallfall, åker till landet idag, så jag kommer uppdatera därifrån sen. Så fortsätt att läsa, blev superglad när jag såg statistiken igår!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback