INFLYTTNING PÅ ONSDAG?!!

Datum & tid: 2009-07-27 - 20:15:37 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

JA! Vi flyttar aventuellt in på onsdag, jag hoppas verkligen det!
Det ska bli så himla roligt att sitta och pyssla ihop alla grejer och ställa allting på plats.
Juste (väldigt tjat på "juste") Henrik och hans mamma var på IKEA idag och han kom hem med en hel del, mest köksgrejer och sedan en lampa som jag gillade jättemycket men som vi inte köpte sist pga en insedens. Men han kom hem med en sådan! Så gullig.

Vi kan kanske ta med oss katten då på fredag när vi ska dit och titta på den för då är allting iordning! Ååh!
Hoppas att han gillar sin lilla pläd som vi köpte, och leksakerna.


Ja,bilden är ifrån Skåne och jag har tagit den!

Pratade med pappa förut, åh de är nere i Skåne. Ja de har varit där sedan i fredags. Men gud vad de verkar ha det skönt!
Jag längtar verkligen ner nu när man hör William och farmor skratta i bakgrunden när man pratar med pappa i telefonen.
Så himla avkopplande där nere! Älskar det verkligen, man vill inte åka ifrån när man är där. Och jag lovar, man vill alltid åka dit igen när man har lämnat det.


Kommentarer
Sandra

Idag har jag varit på BB och hälsat på Pierre och Rebecca som har fått en söt liten pojke :)



Blogg: http://lillsazza.blogg.se/
2009-07-28 @ 00:41:19
Anonym

ååh mysig bild



Blogg: http://emmia.blogg.se/
2009-07-29 @ 11:14:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback