IDAG OCKSÅ...

Datum & tid: 2009-07-10 - 09:53:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Japp, jag är hemma idag också... Det är så himla tråkigt!
Jag ville inte gå till jobbet pga smittrisken i bageriet och all personal. Men det var tur att jag sa det till Martin igår för inatt var jag på toa två eller tre ggr. Men det kom ingenting, men jag mådde illa hela tiden, då går det inte att jobba heller.

Idag blir det bara att ta det lugnt, skulle egentligen gått ut med Lotta och Carro m gänget. Men för det första så mår jag fortfarande dåligt och för det andra så måste jag tänka på hur jag spenderar nu eftersom att vi har en lägenhet att betala nu. Så det får bli mer av det när man börjar få iordning på allting!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback