HELG!!!

Datum & tid: 2009-07-03 - 15:41:10 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Gud vad skönt det var att gå från jobbet idag och veta att det är helg!
Det var bara jag och Martin idag i bageriet, resten var sjuka. Men vi klarade allting jättebra och slutade halv 2!! Förutom att jag gjorde illa mig 3 gånger... Slog i kanten på bordet så har fått blåmärke,drog upp halv nageln en bra bit in och klämde en bit av min hud så har fått ett rött märke. Herregud!

Efter jobbet åkte jag till Globen och hämtade ut biljetter till Thåström konserten ikväll och köpte en present till Henrik (han fyller år den 11/7). Jag hoppas att den blir bra, hmm.


Nu ska jag hitta något att äta, är hungrig! Kommer ladda upp nya bilder, har tid och ork med det nu.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback