ÄNTLIGEN KLART!

Datum & tid: 2009-07-30 - 21:01:08 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Nu har vi äntligen blivit klara med lägenheten så att vi kan sova här!
Nu ska vi bara få undan ett soffbord,en datorstol och tre matbordsstolar... Hjälp någon!?

Dagen har varit jobbig, har varit riktigt trött och seg, så har varit på dåligt humör.
Har iallafall städat jättefint hemma hos mamma, bla har jag bäddad rent till David som ska ta över mig gamla rum,dammsugit,tvättat upp allting som fanns i tvättkorgen,diskat och försökt skruvat fast ett stolsben men det gick inte.

Efter det kom Lotta och hämtade sin locktong så vi stod och snackade ett litet tag, sedan bar det av till lägenheten för att hjälpa Henrik,Jonas och Henriks pappa med att ta upp säng och frys. Inte för att jag gjorde så mycket för att jag inte kunde men aa.
Sedan åkte vi till mamma och hämtade mina kläder och lite små grejer + att vi handlade. Så det var bara att sätta sig och äta och packa in kläder sen.

Så nu ska jag dekorera frysen så att den ser lite roligare ut !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback