NEJ!!!!!

Datum & tid: 2009-01-30 - 14:22:19 ▼ Kategori: 4 Kommentarer

Livet suger just nu!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, min dag har inte varit den bästa, eller de senaste dagarna har inte varit de bästa.
Börjar med att man blir sjuk,kan inte åka till Kristiansstad,Henrik blir (är) jättedålig. Det värsta av allt är när jag kommer hem. Då hittar jag min kanin (Wille) DÖD!!! :''( Då har min katt hoppat upp och öppnat min dörr till mitt rum och lekt med honom tills han gav upp. Kan knappt titta på min katt utan att få bilden i huvudet hur han ligger på golvet..
Jag mår verkligen inge bra alls. Känner bara för att gå ner och hyra en komedi film för att tänka på någonting annat!


Kommentarer
Anonym

älskling:( vill värkligen vara med dig nu:( känns jätte tråkigt allt som hänt:( och hoppas bara du inte blir lika sjuk som mig nu tills jag kommer hem igen:( saknar dig redan jätte mkt... älskar dig / din henrik



2009-01-30 @ 14:56:35
BELLa

Gubben, jag är glad att du ens bryr dig<3 Och att din mamma bryr sig, det betyder jättemycket ällskling!

Nej det hoppas inte jag heller, om jag inte mår bra på söndag går jag till läkaren.

Saknar dig med älskling <33 Känns konstigt utan dig!

Älskar dig med!!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-01-30 @ 15:06:21
tescha

hej gumman...

läste din blogg nyss och jag lider med dig, min syrra hade en kanin som hette tussan påminner lite om wille.

När jag skulle mata våra kaniner ser jag att tussan ligger helt stilla i buren, jag springer fram och tar upp henne i famnen till min fasa lever hon men de va bara knappt, hennes kropp va stel som en pinne. hon ville resa på sig men hon kunde röra sig, jag bär inne henne till nattis säng och försöker ge henne lite vatten, nattis va på väg hem från skolan, men hon hann aldrig fram i tid.



När folk säger att en kanin är inte samma sak som en hund och att man inte ska sörga för mycket så säger jag bara en sak: dem personerna vet inte vad kärlek är för något.



Tårarna som rinner från min kind står för både tussan och wille två kärleks fulla kaniner som vi alltid kommer minnas i våra hjärtan



Love you gumman <3



2009-01-31 @ 11:38:57
BELLa

Gumman, vad gullig du är <3 tack!!



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-01-31 @ 13:59:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback