NÄSTAN 2 VECKOR

Datum & tid: 2009-01-30 - 18:25:00 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Det kommer att vara jobbigt att vara ifrån dig i nästan 2 veckor älskling <3 Det känns redan tomt och tråkigt utan dig, undrar då hur det kommer att bli sen. Saknar dig redan grovt mycket, det är helt sjukt!
+ Att jag hoppas att du mår bättre snarast så att du får det roligt i Åre :)

Iallafall, om jag mår bättre än vad jag gör idag så ska jag ut med Lotta,Carro,Jossan,Emily och Therese på resturang och efter det ska jag träffa en gammal klasskompis, som jag umgicks mycket med när jag bodde i Gubbängen, som vi sedan ska ut på krogen med med en (tror jag) av hans kompisar. Så jag hoppas verkligen på att jag blir bättre tills imorgon. Ska också jobba om jag inte har feber imorgon, det ska blir roligt att komma tillbaka lite igen och komma igång.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback