Idag igen..

Datum & tid: 2009-01-16 - 11:35:52 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Är hemma idag igen, vaknade med svullna ögon,ont i halsen och täppt i näsan! Det är verkligen inge roligt att sitta hemma och vara sjuk..
Någonting roligt som har hänt är iallafall att jag har "vunnit" min mobil på tradera! Så jag ska hämta den imorgon eller idag! Hihi! Jag hoppas verkligen att det går, för min mobil håller på att lägga av helt. Måste ha en ny så jag hoppas på den här nu..

Klicka för att visa Megabild! SAMSUNG F480 Touchwiz - Kvitto - inköpt 2008-12-26 (silver)

+ Att mamma är hemma idag, hon vaknade med huvudvärk och jätteont i magen, så nu är vi iallafall två stycken hemma. Men usch vad tråkigt det är!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback