Hemma!

Datum & tid: 2009-01-04 - 20:16:34 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Jag har haft VÄRLDENS mysigaste helg!
Åkte ut till Henrik i Hölö på fredagen... Åt mat och åkte och köpte godis hos P och bara satt och mööös framför en film!
Nästa dag skulle bestå av långfärds skridskor,fyrhjuling och mysiga promenader!
Vaknade vid halv 8 på lördagen och då hade det börjat snöa! Blev lite besviken för vi skulle ut och åka skridskor.. Men vi åkte ett varv runt sjön ändå! Det var svårt att få in teckniken ibörjan, sen gick det bra och i slutet var mina fötter helt slut. Det var lite trist för jag skulle åkt längre om mina fötter inte var trötta,det var så himla roligt!
Efter lunchen åkte jag,Henrik och hans bror ner till isen och körde fyrhjuling på sjön! Hahaha det var riktigt roligt ^^
Sen åkte vi hem och vilade till maten och sen gick vi en långpromenad, det var skönt!
Eftersom Henriks mamma fyllde år blev det god efterrätt också! MUMS!
Gick sedan vidare till Janne och tittade på Sve-Svk, Sverige vann såklart! Sedan gick vi hem och sov och vaknade halv 11 idag.. Riktigt skönt! Åkte lite fyrhjuling och åt sedan gick vi till bussen och åkte hem.

Det var min mysiga helg! <3
Tyvärr glömde jag att ta kort... Tog med min kamera men glömde bort sen.

Kommentarer
Anonym

tack själv :)



Blogg: http://mystoryofmylife.blogg.se/
2009-01-04 @ 21:14:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback