Helgen m.m

Datum & tid: 2009-01-14 - 14:59:21 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej allihopa!
Min helg har varit jättemysig! Åkte till till pappa i fredags och har därför inte kunnat uppdaterat bloggen..
I lördags firade vi julen med pappas sida. Vi åkte därför till Ica Sickla för att handla eftersom att Henrik jobbade där. 
Jag fick iallafall smycken till mitt Pandora armband och pengar. Tack!
På söndagen tog vi det bara lugnt, och på kvällen hämtade vi Henrik så att han fick komma ut och träffa pappa mer.

Igår fyllde pappa 26 (46, haha), GRATTIS igen! Så vi åkte ut till pappa och firade honom med paket och kinamat, mums!
Så idag är jag hemma hos mamma igen! Idag är det bara hon och jag, det är skönt att ha lite ensamtid med mamma!
Det ska bli riktigt mysigt, har inte träffat henne sen i torsdags. Saknar henne faktiskt *hehe* .

Skolan idag har varit seg, har inte mått 100% bra.. Men jag har ändå skrattat MYCKET idag, och det var skönt! Tack för att ni förgyller min dag! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback