UTEKVÄLL!

Datum & tid: 2009-02-01 - 10:13:43 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej allihopa, tänkte skriva lite om gårdagen.

Jag åkte in till stan så att jag var där vid kvart i sju. Jag var först på plats men sen kom Carro, med de andra två tjejerna fick man vänta på länge! När alla hade kommit gick vi till en resturang och åt. Det var så himla gott!! Kött med pommes och bearniese sås, mums!
Efter resturangen ringer Christoffer, så vi stämde av hur vi skulle göra. De skulle gå in på Viper innan oss eftersom att vi skulle bli lite sena.
Men när vi är på väg ringer han och säger att de inte får komma in för att de inte har medlemskort! Sen kommer Therese och säger att hon har glömt sitt leg hemma..
Jag trodde verkligen inte att det skulle bli någon bra kväll, men alla kom in tillslut och vi hade verkligen skitroligt!! Therese gick tidigare..  Det tråkiga var att när hon hade gått började vi bli lite "glada".
Jag hade verkligen en kanon kväll, men den slutade jävligt tråkigt!...... Aja här kommer lite bilder.





Tack för en underbar dag tjejer och killar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback