NO WRITING..

Datum & tid: 2009-02-19 - 12:47:08 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Ja, jag vet. Jag har inte skrivit på ett tag! Men jag har som sagt haft annat för mig :)
Idag i skolan började vi 08.20 och slutade 11.00 för att lärarna skulle på något möte av något slag (?)
Jag och Therese gjorde wienerbröd och dekorerade moussebakelsarna som jag, Lotta och Daniel gjorde. Allting blev rikitgt bra! Men jag känner att jag vill bli bättre på att dekorera, vissa dagar går det jättebra och de andra dagarna (som idag) går inte alls.
Efter skolan åkte jag och Therese till min praktikplats för att visa mig och skriva lite papper, så nu ska jag praktisera v.9 tis-tor (fredag-lördag blir det kryssning!) och sen som vanligt till v. 12 för då ska jag till Orsa! De var riktigt trevliga och jag längtar att börja, det är nära och bra så det blir inte lika jobbigt att komma upp på mornarna.
Nu ska jag äta lunch!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback