UPPDATERING!!

Datum & tid: 2009-02-15 - 10:33:15 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Jag har faktiskt inte haft tid eller ork att skriva något, ledsen...

Onsdag:
Skolan var helt okej, vi hade prov i samhällskunskap. Det gick riktigt bra faktiskt! Sen får vi se hur vår "kära" lärare rättar proven. Så det blir spännande att få se.
Efter provet i skolan åkte jag till stan och köpte en grej till Henrik och skor (till studentskivan) + en tröja till mig.

Efter stan åkte jag hem och hade en ensamkväll med mamma, rikitgt mysigt att ha det ibland :)
Vi tittade på film och åt godis! Hihi!

Torsdag:
Bakdag i skolan. Vi hann inte göra så mycket, gjorde det vi behövde öva på till slutprovet. Så jag gjorde strass,landgång och pikering. Det blir nog pikering alla andra dagar också, måste verkligen öva på det!
Efter skolan väntade jag på KP med Lotta för att han skulle byta bromsar på hennes mammas bil. Så jag och Lotta åkte till donken i Skogskyrkogården och åt LITE. Hahaha!!
Sedan åkte vi tillbaka i skolan och jag fick skjuts hem <3 Tack!
Mamma var hos Jörgen, så jag och Henrik var ensamma hemma, inte ofta man är det så det var riktigt mysigt!

Fredag:
ÄNTLIGEN fredag! Som sagt, bakdag i skolan. Jag och Lotta satte en deg på franskt bondbröd och Daniel gjorde strass.
Bondbrödet blev riktigt bra faktiskt! Strassen var mitt fel, jag satte ugnen på 10 min (stod 12 min på receptet), och sen när det pep lät jag de stå inne i 2 min till.. Så de fick lite mer färg än vad de behövde.
Efter lunch gjorde vi choklad och passion mousse och sen  hjälpte Mimmi mig att göra snygga rosor, jag blir aldrig nöjd med mina egna.
Efter skolan åkte jag och jobbade i 2 tim. Sedan mötte Henrik upp mig inne i stan, han hade varit och tagit "en" öl med en kompis så han var lite rolig!

Lördag, alla <3's dag! :
Morgonen började kl:05.00 med illamående. Det kändes konstigt på något sätt,det var inte som ett vanligt illamående.
Men jag åkte och jobbade ändå. Det gick inte så bra ibörjan, men jag var inte slö eller sjuk på något sätt, mådde bara illa. Skitkonstigt. Gick på toa två ggr...
Slutade 11 och sedan åkte jag hem och tog det lugnt, mamma kom och hämtade mig och jag mådde mycket bättre då!
När vi kom hem kände jag efter om jag kunde följa med på bio med Henrik eller inte.
Men jag mådde bra så jag började göra mig iordning innan Henrik skulle komma och hämta mig.
Vi åkte till Heron City och tittade på "Friday 13th", innan filmen så köpte jag en strumpa till min mobil och Henrik köpte en dvd box.
Filmen var riktigt äcklig, men den var inte så bra som jag hade trott. Efter bion åt vi Pizza Hut! MUMS.
När vi kom hem tittade vi på en av filmerna från boxen, haha jag garvade ganska mycket. Det var skräckfilmer från 70-80 talet, så det var lite roligt.
Henrik gick runt och flinade hela tiden men vägrade säga vad det var, men sen till slut kom jag på att han hade lagt en grej under min kudde! Det var en hjärtformad ask med praliner i! Så himla söt, tack älsklnig för idag! Jag älskar dig!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback