DAGEN I SKOLAN

Datum & tid: 2009-02-04 - 14:54:10 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Dagen började med att vi hade bild. Lotta gjorde en väldigt modig och mogen sak idag som gjorde att jag blev jättestolt över henne! Annars gick det väldigt bra på bilden, har gjort klart min målning (tror jag?) och har börjat ritat klart koppen.
LUNCH
Sedan var det dags för Samhällslektion, det är roligt nu på lektionerna för nu när vi håller på om brott och straff är det intressant! Så  om en vecka har vi prov på det. Känns rätt säkert!

Efter skolan åkte jag och Jossan och köpte nya skor. Jag hittade ÄNTLIGEN ett par som man kan ha i skolan och på krogen så att man slipper springa runt i gymnastikskor -.- . Jossan hittade också ett par skitsnygga stövlar.
Så jag är nöjd med mitt 50% rabatt inköp!

Längtar tills imorgon när jag får träffa Henrik! Imorgon.. det känns som att han har varit borta längre än vad han har..

Kommentarer
Mimmi

Du får träffa mig imorgon också ;) Grr! Hihi xD



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2009-02-04 @ 15:16:28
lotta

Hihi tack gumman men jag käde själv vilket dåligt samvete jag hade och det finns inget värre än det =)

när får man se skorna då? =)



Älskar dig =)



Blogg: http://charmy.blogg.se/
2009-02-04 @ 17:19:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback