ÄNTLIGEN!

Datum & tid: 2009-02-05 - 19:45:49 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Det har varit en riktigt bra dag i skolan idag! Har gått riktigt bra, jag och Lotta jobbade ensamma i våran grupp för att Carro är sjuk och Therese var ledig. Vi hade skitroligt, haha riktigt flum.
Mimmi hakade också på ibland och Jossan! Det har verkligen varit en utav de bättre dagarna. Sen vid 2 ringde Max och sa att han stod i butiken, hade verkligen helt glömt bort att han skulle komma så vi snackade i 5 min kanske sen stack han och Sara. Lite tråkigt men men.
Efter skolan åkte jag och Lotta in till stan för att titta på Bikini och tjockbyxor till mig, men hittade verkligen ingenting. Okej de har kanske inte direkt ha börjat med bikini men aa. Tittade iallafall.
Sen åkte jag hem för att äta och sen färga mammas hår, så nu ska jag åka till Henrik!! Äntligen! Ska bli så skönt att träffa honom igen, det var så himla länge sen..
Så ciaó!

Kommentarer
Mimmi

Grym som jag är ;)



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2009-02-05 @ 20:30:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback