Plugga,plugga,plugga!

Datum & tid: 2009-12-07 - 11:44:51 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej hej hallå!
Sitter just nu och råpluggar till teoritestet!
Det är sååå himla tråkigt, jag vill att det ska
vara lika roligt som när jag köpte teoriboken!

Kanske ska berätta om de senaste dagarna?
Det var några dagar sedan jag skrev...



I lördags,på kvällen, var jag ute med jobbet
på resturang och "Christmas Comedy"!
Jag hade verkigen en jättetrevlig kväll! Var lite
jobbigt mot slutet av showen när jag började
få grymt ont i nacken! Och sedan var inte Henrik
Shyffert så jäkla bra heller (som var den sista man ut).

Igår tog jag och Henrik bara lugnt!
Han hade också varit på julfest dagen innan så
han var LITE seg!!



Sedan på kvällen åkte vi med mamma och David
till Heron och tittade på "Paranormal Activity".
Fy fan vad läskig den var! Usch...
Men det finns bättre.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback