SKÖNT!

Datum & tid: 2009-08-17 - 17:04:27 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Nu ska vi snart skjutsa mamma till Hammarby Sjöstad för att hon ska äta middag med Jörgen!
Dagen har gått jättebra tycker jag, först övningskörde jag och mamma. Gick jättebra! Måste bara
bli bättra för min egen skull att titta mer i backspeglarna mer!

Jag körde iallafall till Farsta C där hon skulle handla lite saker på Åhléns där även
jag hittade 4 kuddar till soffan och en jacka till Henrik. Tack!
JC blev det invensteringar i också för mamas del, hon hittade ett par jeans. Jag med
men jag ångrade mig i sista sekunden och la tillbaka dem. Tänker åka in till stan
istället där det är större urval!
Fast jag vet inte med kuddarna asså, det ser konstigt ut?



Efter Farsta åkte vi hem till mig och gjorde lunch. Haha David och Henrik började köra
Twister (som Henrik köpte igår), fy tusan vad jag skrattade! Jag skulle tagit kort!
Mamma och David åkte hem direkt efter maten, de hade lite stressigt.
Så då gick jag och Henrik och la oss och läste, men nu ska vi snart åka så jag tänkte
titta till tvätten och se om det är torr!

Ikväll hoppas vi på en kväll med Ida och Jonas...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback