SKA KANSKE HANDLA?

Datum & tid: 2009-08-29 - 10:29:17 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Hej allihopa!
Idag blir det att fira min lilla (stora!) kusin Christopher. Vi ska dit vid 2 och fira honom med fika och presenter!
Ska nog ta mammas cyckel och cyckla till BEA och hitta något till honom. Får se vad det blir, men jag hitter
säkert någonting.
......................................................................................................................................

Får även träffas Stefan idag som jag inte har träffat på 3-4 år! Ska bli riktigt trevligt!
Stefan är min plast brorsa, mammas ex barn. Linda (hans syster) kunde inte komma
men hon ska tydligen med ut till landet sedan, får se om man kanske följer med?


Kommentarer
Emmi

Saknar dig också gumman! <3

Vi får ta och ses nu snart.. Men ska vi börja simma tillsammans efter att du och jag slutat jobbet?



Blogg: http://pgilippous.blogg.se/
2009-08-30 @ 12:06:13
Anonym

Haha, jaa de kan du ge dig på.. :D

Och snart får jag dessutom se honom/henne <3



2009-08-30 @ 12:07:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback