OTROLIGT LYCKAD LÖRDAG!

Datum & tid: 2009-08-30 - 12:23:25 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hejhej blooooooggen!

Igår var de riktigt trevligt! Ojojoj! Ni ska få höra...
Jag cycklade till mamma igår för att lämna cyckeln, stannade där tills de skulle
börja åka till kusinerna.
Så jag fick skjuts hem så att jag kunde fixa iordning mig och för att visa Henrik vägen
när vi skulle åka.
David hängde också på hem, så han och jag satt och spelade Little Big Planet tills Henrik
kom.




Hos kusinerna åt vi gott och pratade massor! Riktigt roligt att träffa Stefan igen!
Det hände en massa roliga grejer, Josephine (min andra kusin) skulle visa hur man
spelar fiol som hon hade börjat på. Och hon var riktigt duktig!
Sedan var det Davids tur... För det första är David 1,90 och ska ha en fiol som är
för en tjej på 7 år, och för det andra så lät det inte något vidare bra.
Vi skrattade så himla mycket! Hahaha, jag var tvungen att springa in på toan.



Fick även köra Nicklas bil!!!!!!!!!!!!! Han sa att han hade en överraskning till mig.
Och eftersom att jag vet hur han är så trodde jag att han menade att jag skulle
vispa grädde för att "det är jag som är konditorn".
Men helt plötsligt så gav han mig nyckeln, snacka om att jag blev lycklig!!!
Så jag och mamma tog os en sväng... OJOJOJ!!! Jag kan inte beskriva känslan!
Helt underbart förutom att mamma var orolig för att vi skulle skada bilen.
Så hon satt hela tiden och sa :
- Akta, tänk på fäljarna, ta det försiktigt nu, kör försiktigt!!
Vadå köra försiktigt. Köra försiktigt = att köra sakta! HAH! Med den bilen?! Knappast!

Tack så hemskt mycket Nicklas! Uppskattar det MYCKET! Du är bäst ;)!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback