HOOO HOOUUOOO!

Datum & tid: 2009-08-02 - 01:17:49 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Haha vilken skön kväll!
Senaste inlägget blev en kort sammanfattning av förmiddagen och eftermiddagen för att vi precis skulle gå och möta Jonas och Ida. Men ni fattar en hel del vad jag/vi hann göra. Jag laddar upp bilder från Pride och kvällen idag  imorgon.

Vi mötte iallfall upp Ida och Jonas som sagt, sedan gick vi hem till Ida för att hämta kubbspelet. Vi fastnade där ett tag, var så himla kul att träffa Idas föräldrar igen så jag var tvungen att stanna och prata lite.

Efter det gick vi till ängen nedanför oss och spelade kubb, och vilka vann?? Tjejerna såklart! Haha!
Sedan gick vi till 7-eleven igen och köpte samma sak som igår. Vi satte oss ner på en parkbänk och fjantade runt oss.
Så himla roligt asså! Men jag kan inte säga vad, då finns det ingen maffia kvar...

Gick en liten promenad och nu kom vi hem, ska gå och lägga mig. Men som sagt... Jag laddar upp bilder imorgon!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback