"GOD MORGON" BLOGGEN!

Datum & tid: 2009-08-05 - 11:10:35 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Haha idag blev det faktiskt sovmorgon, jag vaknade tjugo över 10.
Idag kommer det inte att hända någonting vad jag vet! Skittråkigt... Ska över
till mamma och vara sällskap till Herman lite. Jörgen är hemma och passar honom
men han jobbar på dagarna så då passar jag på att ta en promenad dit.

Imorgon och på fredag blir det jobb, ska bli skönt att göra någonting
än att bara sitta här hela dagarna.
Längtar så himla mycket tills efter jobbet imorgon! Då ska vi hämta katten, mys!
Frågade även mamma om hon och Jörgen ville följa med hem till
oss sedan och kanske ta en fika/äta med oss. Ska höra med Henrik
sen, men jag tror inte det är några problem.

Nu ska jag göra iordning lite till katten och sen ska jag väl ta och traska
till mamma och hämta kattsanden, ja mamma den är min, hehe!

Kommentarer
Terese

Nu är du med i utslagningen av nästa veckans blogg :)

Allt bra?



Blogg: http://fantasidif.blogg.se/
2009-08-05 @ 11:38:01
Terese

Länkar?

Jodå de e bara bra :)



Blogg: http://fantasidif.blogg.se/
2009-08-05 @ 12:23:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback