FARM VILLE

Datum & tid: 2009-08-05 - 15:18:42 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Haha, sitter och spelar det här om dagarna nu. När man inte har något att göra så passar man på.
Elin joinar mig och spelar också, haha!!

Får se om man ska ta en promenad när Henrik kommer hem så kan man gå tillsammans.
Ska även fixa tvättid idag, tvättkorgen är SNART full, skulle vara skönt att ha det gjort. Känns som att
det inte var länge sen alls jag tvätta allt tills vi skulle flytta. Men men det är väl såhär det kommer att
se ut, haha!

Det gör ingenting för mig, tycker det är skönt att tvätta för då vet man att det blir gjort. Jag är bara rädd
för att stå där nere i källaren själv och tvätta...

Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

åh, jaaa verkligen :D

hahaha, cruuuush! :p



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-08-05 @ 15:44:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback