DÅLIG UPPDATERING

Datum & tid: 2009-08-31 - 21:22:48 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen och alla läsare!

Ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft orken att skriva idag.
Har umgåts med Henrik för en gångs skull. Det har alltid varit någonting varje
dag så det var skönt att bara sätta sig ner och ta det lugnt.

Jobbet idag gick jättebra, inte så mycket att göra men det blir mer imorgon!
Imorgon kommer även Malin tillbaka till jobbet, det ska bli kul.

Efter jobbet imorgon blir det att äta och sedan åka och simma med mamma.
Hon har tydligen köptsimkort nu, så jag ska med henne imorgon sedan ska jag
också köpta simkort så att jag och Emmi kan börja simma någon gång.



Men nu ska jag gå och lägga mig! Ciaó!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback