NY FRISYR OCH FÄRG!

Datum & tid: 2009-04-14 - 16:59:15 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Jag säger som Håkan i Färjan 2 :
- Before .... Afffter!

Before:                 After:

Bikini:



Jag och mamma har varit och shoppat lite i Globen idag. Vi har verkligen haft tur med REA:n men otur med maten!
Något jag inte ska rekomendera är cafét på det planet över Ica! Beställ gärna sallad eller macka men inte latte eller varmrätter! Värsta jag har varit med om, kaffasump i latten och microvärmd mat.
Jag hittade ÄNTLIGEN en bikini (som var på REA!) som var helt okej faktiskt och mamma köpte lite grejer från Apoteket och lite annat smått.
Sedan var det dags att klippa sig (30% rabatt) , och jag bestämde mig för att färga det när jag ändå var på gång, så det blev lite ljusare än innan. Mamma satt och väntade tills jag var klar och sen gick vi och köpte en bagel och på vägen hem så stannade vi vid Mc och köpte glass! Det har varit en riktig superdag!!

Kommentarer
Dress Like a Princess

Vad fint de blev



Blogg: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
2009-04-14 @ 17:09:22
bbellahh

Vad fint håret blev!

Och snygg bikini :)



Blogg: http://bbellahh.blogg.se/
2009-04-15 @ 11:39:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback