EN LÅÅÅÅNG PROMENAD MED MIN MAMMA!

Datum & tid: 2009-04-15 - 11:26:38 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Har precis kommit hem från en 2 tim promenad med mamma, det var verkligen perfekt väder att gå ut och gå.
Vi gick hemifrån till Bakgården i Skogskyrkogården och tog en frukost och sedan vidare till Bea för att handla lite.
Jag och mamma testade skor, jag fick välja ett par åt henne och hon ett par till mig. Det var inte de snyggaste kan jag påstå!! Hahaha jag skrattade tills jag fick ont!

Jag gillar att mamma har dragit upp sina oerhört snygga strumpor och att man ser mina fina nylonstrumpor (inte mina)!

Efter handlandet gick vi hem igen, så nu är det en jättegullig tjej här som städar åt oss. Får dåligt samvete när hon städar vårat hem när vi egentligen kan göra det själva. Men det var något mamma fick något erbjudande om, usch vad hemskt det låter! :o
Så snart ska jag göra lunch, min favoriträtt och sen ska jag duscha och skriva lite på projektarbetet.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback