Torsdag

Datum & tid: 2008-09-25 - 20:27:38 ▼ Kategori: 3 Kommentarer
Hej hopp!
Idag har det gått riktigt bra i skolan!! Har hunnit med asmycket ^^ + Att jag fick en biobiljett från när jag (och några andra) jobbade på slottet :) Så nu är det bio time!! Det blir Mamma Mia med Ida tror jag allt :) hihi.
Efter skolan åkte jag,Emily,Carro,Lotta och Matte in till Kungsan och satt och stekte :P Jag och Emily höll på att avlida ett tag där för Carro var helt inställd på att vi skulle gå när solen hade gått ner bakom husen XD haha!!
Efter det var jag och Lotta tjocka och gick till Burger King.. hihi men aa det var inte så mycket som ni tror ;)

När jag kommer hem duschade jag för jag var smutsig som ett svin kändes det som ^^
Skulle träffat Ida idag men det blev så mycket krångel så det blev inte så :''( Vi måste ses snarast! En HEL dag och inte på kvällarna bara (a)

Så nu sitter jag här och väntar på att den lilla mannen ska komma XD haha
Klippte mig igår föresten XD hihi glömde det, det blev lagom kort och bra ^^ Var inte nöjd när jag gick därifrån men sen när jag fick fixa till det lite själv blev det bra :)

Bilder från idag:

Herman:



Bella
Ja, jag vet det ser JÄTTEtråkigt ut
utan bilder på bloggen....
Tyvärr har jag inte fått till det med
min mobilsladd ännu så jag kan inte
ladda upp några tjecka bilder :/ men
det kommer säkert sen ^^

Kommentarer
Petra

Heeeej!!! :D

jorrå det är bara bra med mig :D

själv då!?

joo det va det verkligen!!!! <3<3<3



Blogg: http://nordlund1.blogg.se/
2008-09-26 @ 14:21:49
Ida svarar

Hm okej ;/ konstigt! för jag har den inte heller? Är du inte säker på att du kanske kan ha lånat ut den till någon annan? :(



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-09-26 @ 14:22:57
BELLa

nej jaghar till och emd för mig att du fick tillbaka den!... om jag inte minns helt fel -.- <3



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-09-26 @ 16:46:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback