Onsdag

Datum & tid: 2008-09-17 - 08:43:27 ▼ Kategori: 2 Kommentarer


Hann inte skriva om igår så jag gör det nu:
Skolan gick bättre än vad jag trodde eftersom att vi skulle ha klassråd :P Men som sagt vi kom riktigt bra överens idag ! Nu är lokalen till studentskivan klar och mössor ska prvoas :D
När jag hade slutat kom Henrik till skolan och sen pkte vi hem till mig.. Vid nio åkte han och Ida kom!!! :D Fyh fan vad roligt vi hade haha!


Rikitgt kap det där ;) hahaahaha!!!
Vi satt typ hela kvällen och tittade på roliga klipp :P haha så jävla skönt att det börjar bli som förut :) Skrattattackerna! XD Me <3 (:

Men nu ska jag göra mig iordning här och sen ska vi traska till skolan :P

Bilder från tisdagen:




Bella

Kommentarer
david brorsa

henrik e min bästa kompis :D



2008-09-23 @ 08:35:37
BELLa

hahaha joo det vet vi ;)



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2008-09-26 @ 07:13:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback