Efter skolan :)

Datum & tid: 2008-09-23 - 21:33:51 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Nu är mössorna beställda!! :D WOHO! Beställde den finaste mössan (såklart), studentpenna,mösskydd och mjukisbyxor ^^ Jag har redan ångrat mig med bokstäverna på mössan XD så ska ändra det sen när man kan ^^
Men det känns bra att ha det gjort fast att det kostar ganska mycket, men jag menar hur många gånger tar man studenten?

Gjorde sällskap med Carro till Gullmarsplan och mötte Henrik där :D Sen följde jag med honom när hans skulle klippa sig och sen när vi kom hem åt vi mat faktiskt XD
Har precis färgat mammas hår så snart ska jag lägga mig, är trött som ett as :o + att jag kom på nu att jag har omprov imorgon! :o ojojoj!! Men jag ska prata med honom och se hur mitt prov såg ut innan jag gör det :)

Bilder från idag:




Bella


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback