WOHO!

Datum & tid: 2008-10-24 - 14:43:40 ▼ Kategori: 2 Kommentarer
Var inne i stan nu och tittade på tungan :D Det var ingen fara alls! Det var sårskorpor, men eftersom att det aldrig är torrt i munnen så ser de ut som de gör XD Ni anar inte vilken lättnad det var ;)
Så nu är jag lugn ^^ Lotta piercade också tungan idag när vi var där! Så nu har jag,Carro,Emily och Lotta piercing i tungan :) hihi <3 Bara Ida kvar :D haha!

Idag ska vi snacka om hur vi ska göra imorgon :) Jag kommer ta det lugnt, kommer att dansa mest! :D Skulle vara skönt att träffa alla eftersom att man inte gör det så ofta nu när man har praktik ^^ Så det skulle vara skitaroligt !
På måndag ska vi ev titta på Afasi & Filthy, får se hur det blir eftersom att Henrik kommer hem då och han sa att vi skulle göra något mysigt, men det skulle vara asroligt :) ! Så puss på det!




Bella

Kommentarer
ida

Haha. Tro mig, jag kommer aldrig pierca min tunga! Hellre i naveln isnfl. det är mer mig (: hade bara nån konsig period i mitt liv då jag tyckte det var coolt, liksom att ha nitbälte och svarta ögon. haha, ja du fattar! ;)



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-10-24 @ 16:38:59
Anonym

hahaha inte? XD nej jag vet men jag skulle bara retas :P

aa det tycker jag med ^^ hahaha I get it :P <3



2008-10-24 @ 18:08:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback