Trött som ***

Datum & tid: 2008-10-12 - 10:34:58 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Jag är verkligen trött! Jag tror aldrig att jag har känt så här..
Chokladfestivalen var jobbigt! Helt sjuk, trodde inte att det skulle vara det men aa. Det är en bra lärdom :)
Igår jobbade jag i 9 tim, det gick hur bra som helst! Trodde inte det med det gjorde det ävan fast jag var jättetrött!
Efter jobbet köpte jag en tröja/klänning till min födelsedag :) Vet inte vad jag ska ha till bara XD Tänkte åka till Globen imorgon och se om jag hittar några svarta jeans.
Idag ska jag bara VIIIIIIILA! Sen kommer Henrik hit efter jobbet, hoppas jag (a) hihi!

Nu ska jag tvätta lite och fixa iordning lite så att mamma slipper komma hem till en skitig lägenhet, inte för att det är såå skitigt :P Bara Herman som stökar till det XD Han hade spytt i min säng när jag kom hem -.- så jag ska bädda rent också ^^


Bella

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback