Sjuka x 2

Datum & tid: 2008-10-23 - 10:00:53 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Onsdag:
Igår var det värst :o ! Usch, jag låg och hostade och snöt mig hela dagen kändes det som :(
Vaknade på morgonen av att jag inte kan andas med näsan -.- Henrik mådde inte heller bra.. Så han var hemma och hade migrän. Så där låg vi två st och var sjuka :/ Vi låg och tittade på film hela dagen och åt onyttigt, det vi fick i oss.
Sen kom brorsan hem och städade trappen ;) Då mådde jag lite bättre :P HAHAH neeee <3.
Det var det som hände, + att min tunga är fortfarande svullen och öm :/


Idag:
Jag mår liiite bättre idag, men inte mycket, har hostat hela natten och inte sovit så bra... Imorde ringde Henrik <3 Saknar honom, och kommer sakna honom mer nu när han åker bort över helgen :(  + Att han ska kröka ! Snacka om nice! ;) Jag vill också!! :D Jag hoppas att han får det roligt !
På lördag blir det iallafall utgån (om jag mår bra) med Tove,Aldor,Lotta,Emily,Jossan och kompisar till dessa ! Hoppas verkligen på att det blir så nu :D !!
Och om jag mår bra imorgon så ska jag med alla på jobbet och spela Bowling! :D Jag hoppas verkligen att jag blir bra till det :( <3
Aja nu ska jag gå och göra rent min tinga, som fortfrande är svullen! :o 

Bella
 

Kommentarer
Ida

SV: Läste du det som stod på bilden? Inte jag heller!! Nej, vem vill det?



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2008-10-23 @ 10:57:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback